Skip to main content

HRD Manager

Job description

1. Develop organizational design and development strategies based on company goals and work closely with management and employees.
Initiate and develop Talent Management system and create a good environment within the organization.
2. Initiate and develop program or activities based on the Company’s Vision, Culture, strategic direction, business objectives and employees’ performance review and HCROI
3. Work closely with HR team and management other departments in order to improve work relationships.
4. Managing the Organizational Development projects and initiatives across business units
5. To develop or improve around organization culture, HR Processes, HR Practices base on the company strategic direction.
6. Designs and develops training programs for management and employees.
7. To develop Knowledge Management system and create a good process.
8. Develop wellbeing program and operate HRD program for all employees.
9. Provide support and contribute to the Global Learning & Development projects
10. Develop people development activities and related projects as assign.

Qualifications
– มีประสบการณ์ด้านงาน   HROD , HRBP, Talent Development Program ,KM ,Talent Acquisition
– มีทักษะทางด้านการ หาข้อมูล คิดวิเคราะห์  ประสานงาน  ติดตามงาน  การนำเสนอ และสื่อสารกับคนทุกประเภท
– มีความสามารถในการดำเนินงานเชิงโปรเจค รวมถึงการทำ report หรือ เอกสารที่เกี่ยวข้อง
– สามารถใช้ Microsoft office (Word, Excel, Power point) ได้อย่างคล่องแคล่ว
– สามารถใช้ภาษาอังกฤษได้ในระดับชำนาญ
– โดดเด่นด้านการเป็นผู้นำกิจกรรม
– Multi-tasking skill
– Positive & Can-do attitude